O NAS

Nasza historia:

Poznaliśmy się na kursie Event Managera w Warszawie. Byliśmy na podobnym etapie życiowym. Joanna przez 11 lat skutecznie prowadziła biznes w branży gastronomicznej, Eugeniusz natomiast był prawnikiem, a później współwłaścicielem firmy turystycznej.

Niezależnie od tego, że dobrze nam się wiodło, byliśmy wypaleni zawodowo. Jednak od zawsze każdy z nas miał podobne marzenie - organizować wydarzenia! Ale nie byle jakie; marzyliśmy o organizacji wydarzeń wyjątkowych. To znaczy autentycznych, innowacyjnych i odważnych. Połączeni wspólnym marzeniem stworzyliśmy Givents (od Give Events).

Wiemy, że czas jest tym, na co nie mamy wpływu. Dążymy do tego, żeby go wykorzystać jakościowo i świadomie. Chcemy się podzielić swoją energią, nowością i świeżością. Zamierzamy wychodzić poza utarte schematy, idąc drogą rzadziej przemierzaną. Dlatego też uwielibiamy pracować z klientami, którzy mają podobne podejście do życia. Którzy chcą czegoś większego i wartościowego, doświadczając nowych rzeczy.

Stawiamy na autentyczność

Wprowadzamy innowacje

Jesteśmy gotowi na ryzyko

Joanna Karwala

event manager enthusiast | business owner | project manager | travel organizer

Łączy nas pasja...

Pasja do tworzenia ambitnych eventów, o których mówi się głośno. Eventów zrobionych z sercem, ale też z głową.

Eugeniusz Daszewski

event manager ideologist | współzałożyciel firmy turystycznej | przewodnik | prawnik

Będąc właścicielem sieci restauracji:

  • Stworzyła na polskim rynku zupełnie nowy produkt jakim jest kumpir, wykreowała jego potrzebę, rozwinęła firmę z jednego lokalu gastronomicznego, zatrudniającego 2 osoby do 40-osobowego przedsiębiorstwa, działającego w 6 lokalizacjach;

  • odpowiadała za kreowanie polityki marketingowej, cenowej i sprzedażowej;

  • negocjowała oraz współpracowała z kontrahentami.

               Jako współwłaściciel firmy turystycznej:

  • doprowadził firmę do 1. miejsca wśród 420 firm w branże (wg. rankingu TripAdvisor), średnia ocena 4.9/5 wśród > 1000 opinii;

  • stworzył stałe źródło aktywnego i pasywnego dochodów;

  • był pomysłodawcą wielu inicjatych i doświadczeń.

Będąc właścicielem sieci restauracji:

  • Stworzyła na polskim rynku zupełnie nowy produkt jakim jest kumpir, wykreowała jego potrzebę, rozwinęła firmę z jednego lokalu gastronomicznego, zatrudniającego 2 osoby do 40-osobowego przedsiębiorstwa, działającego w 6 lokalizacjach;

  • odpowiadała za kreowanie polityki marketingowej, cenowej i sprzedażowej;

  • przygotowywała oraz reprezentowała firmę podczas targów oraz eventów.

Jako współwłaściciel firmy turystycznej:

  • doprowadził firmę do 1. miejsca wśród 420 firm w branży (wg. rankingu TripAdvisor), średnia ocena 4.9/5 wśród > 1000 opinii;

  • stworzył stałe źródło aktywnego i pasywnego dochodu;

  • był pomysłodawcą wielu inicjatych i doświadczeń.